::(: Manga Toplista :)::

» Spore doladowanie... Koment
» Naruto #71 drugi na... Kome
» Powrot / Japanicon 2015 - K
» Shingeki no Kyojin #72
» Regulamin

» Polcon 2015 - relacja
» Bleach movie 3: Fade to Black
» Dzień Japoński Poznań Malta...
» Hajime No Ippo
» Ruchomy Zamek Hauru
» Grave of the Fireflies ...
» Fate/stay night
» Manga & Anime
» [DB] Świat przedstawiony
» Pyrkon 2009 - relacja
  Anime Zenrei



Anime & Emulation Site
Anime & Emulation Site

Legancy of Goku Dodał/a: Philips84
2006-02-23 17:04
Wyspa Genialnego Żółwia
Najpierw gadamy z Genialnym Żółwiem i dowiadujemy się od niego, że gdzieś zapodziała mu się część kolekcji magazynów (jakich - domyślcie się) . No i musimy je znaleźć. Pierwszy znajduje się tuż obok nas, kolejny także odnajdujemy bez trudu. Trzeci znajduje się w Kame House na podłodze. Potem idziemy do Roshiego i oddajemy mu je. Da nam dwa Senzu Beansy i trochę Herbsów. Nagle na wyspie zjawia się braciszek Goku - Radditz i porywa Gohana. Musimy go teraz uwolnić. W sukurs z pomocą przybywa Piccolo, który na pole walki udaje się na razie sam ... Goku woła Nimbusa (niezła nazwa) i aby przejść dalej musimy na niego wejść. Potem obrazek i już jesteśmy w drugim rozdziale.
Dom Goku i Chi-Chi:
Jeśli chcecie możecie pogadać sobie z Chi-Chi, ale to i tak nic nie da... Idziemy na wschód a potem na południe. Napotkamy tu kilka Krabów, które musimy pokonać. Kraby są słabe więc nie powinniśmy mieć problemów. Idziemy na północ jeziora potem znowu na północ, dopóki będziemy mogli iść. Skierujmy się na wschód i rozwalmy przeszkodę. Pokonajmy psa i idźmy na południe. Znajdziemy tam na ziemi Senzu Bean. Wracamy na jeziorko. Idziemy na południe i na zachód i koło strumyczka pokonujemy kolejnego Kraba i rozwalamy kolejną przeszkodę. Znajdujemy trochę Herbsów. Wróćmy do mieszkania. Teraz idziemy cały czas dróżką na południowy-zachód, dopóki nie dojdziemy do lasu.
Las:
W tym momencie znajdujemy się w lesie. Idziemy na wzgórze, gdzie znajduje się gniazdo. Pterodaktylica prosi nas o jego znalezienie. Najpierw obchodzimy wzgórek i po drugiej jego stronie znajdujemy kamień. Potem idziemy do punktu wyjście w lesie. Idziemy ledwo dostrzegalną dróżką na południe i znajdujemy kolejny kamień. Teraz skierujmy się na północ,potem na zachód, gdzie pokonujemy kilka piesków, następnie, po rozwaleniu przeszkody, na wschód, gdzie pod drzewem znajdujemy Tenshina i Chaoza. Po krótkiej rozmowie dają nam po 500 punktów doświadczenia. Kontynuujemy naszą podróż na wschód. Rozwalamy barierę blokującą drogę na północ i po zabiciu psa znajdujemy trzeci kamień. Potem idziemy do wodospadu, który jest na południowy-wschód od tego miejsca. Przelatujemy na drugą stronę gdzie czeka nas potyczka z Pterodaktylem. Wygramy z nim biegając, a w dogodnej chwili strzelając do niego. Potem zabieramy jajo (takie okrągłe coś) i idziemy drogą powrotną. Oddajemy Pterodaktylowi jego własność i inkasujemy 350 punktów doświadczenia. Teraz idziemy na wyższą platformę i kierujemy sie na południowy-wschód. Obok namiotu. W rzece widzimy trzy puste miejsca na kamienie, które znaleźliśmy wcześniej. Po uratowaniu starego człowieka dostajemy 350 punktów doświadczenia i trochę Herbsów. Potem wracamy do gniazda i idziemy na południowy-zachód. Pokonujemy dwa psy i stajemy w miejscu, gdzie Goku wyczuwa jakąś dużą siłę po drugiej stronie rzeki. Przelatujemy przez nią i pokonujemy (dla zdobycia Doświadczenia) Dinzaura. Potem skierujmy się na zachód i znajdziemy się na innej planszy.
Leśna Wioska:
Najpierw idziemy na północ po drodze pokonując psa. Dochodzimy do domku starszego człowieka, który mówi, że może nam pomóc. Jednak to my najpierw musimy mu pomóc. Przystajemy na jego propozycję. Należy się skierować do pierwszego domku na południu. Dowiemy się, że zaginęła mała dziewczynka i musimy ją odnaleźć. Kierujemy się najdalej jak się da na wschód i idziemy po platformie w kierunku przez nią wytyczonym. Musimy po drodze pokonać jeszcze psa. Na samej północy idziemy w lewy górny róg planszy i spotykamy małą dziewczynkę. Od niej z kolei dowiadujemy się, że zgubiła się i nie wiem jak dostać się do domu. Teraz powróćmy do mieszkania i pogadajmy z jej Ojcem. Da nam on 500 punktów doświadczenia. Wyjdźmy z domku i pogadajmy z chłopcem stojącym obok niego dwa razy. Dowiemy się, że potrzebuje kwiatów dla swojej dziewczyny, gdyż wszystkie je bardzo lubią. Ale tym zajmiemy się za chwilę. Musimy teraz pójść do jeziorka, obok którego stoi chłopczyk. Mamy mu pomóc w zdobyciu łódki. Przelećmy się na wyspę zdobądźmy łódkę i odnowę lotu (niezłe tłumaczenie, huh). Wróćmy do niego i da nam teraz 200 punktów Doświadczenia. Teraz wróćmy do domku ale nie wchodźcie do niego. Teraz cały czas na północ do platformy. Wlećmy na nią i skierujmy się drogą na północ. Rozwalamy przeszkodę i spotykamy kotka Neko. Biedny kotek zgubił się w lesie. Wracamy do mieszkania staruszka i dajemy mu jego zgubę. Mówi nam, że jeszcze nie jesteśmy gotowi na dalszą podróż. Idziemy do miejsca w którym znaleźliśmy dziewczynkę. Tym razem skierujmy się na południe do ślepego zaułka w którym spotkamy Pterodaktyla. Aby szybko go pokonać należy iść do jeziora i kręcąc się wokół niego pokonać go. Teraz jeszcze raz idźmy do ślepego zaułka i lećmy trochę na północ. Tam znajdziemy kwiaty. Mając je idźmy do chłopca, który ich potrzebował. Porozmawiajmy z nim i dostaniemy 400 punktów Doświadczenia. Idziemy do Puara i Yamuchy (na pewno ich wcześniej zauważyliście). Rozmawiamy z nimi i dostajemy od każdego po 500 punktów doświadczenia. Wracamy do starego człowieka i rozmawiamy z nim - w końcu nasza praca jest skończona !!! Przejście z czaszką w końcu zostaje otworzone i już niedługo czeka nas spotkanie z Raditzem.
Raditz:
Po wejściu na nową planszę idziemy na północ i rozmawiamy z Piccolem. Potem (po upewnieniu się, że wszystko mamy na maxa) gadamy z Raditzem i rozpoczyna się walka. Po jej wygraniu podchodzi Piccolo i rozwala Goku i Raditza swoim Makankosappo. Goku umiera a wraz z nim Raditz.
Zaświaty:
Jesteśmy w Zaświatach. Najpierw gadamy z Enmą (ten wielki fioletowy gość) a potem z Kamim. Opowiedzą nam o tym, że Kaio czeka na Goku na swojej planetce, która znajduje się na drugim końcu Drogi Węża.. To chyba jeden z najprostszych etapów w całej grze. Musimy się kierować cały czas na północ po drodze. Spotkamy Królową Wężów, z którą możemy powalczyć w celu zdobycia 3500 punktów doświadczenia. Lecz jednak nagle nasz bohater traci równowagę ...
Piekło:
Goku wpada z wielkim hukiem do piekła. Z początku zastanawia się gdzie się znalazł. Idziemy na wschód do parku z kilkoma drzewkami. Rozmawiamy z czerwonym Gościem, który wyzywa nas na pojedynek. Po rozmowie znika. Kontynuujemy naszą przygodę kierując się w dalszym ciągu na południowy-wschód. Goku będzie zdziwiony krwią w 'fontannie sprawiedliwości'. Idziemy w dalszym ciągu na południe aż dotrzemy do platformy na której znajdują się duchy (takie chmurki). Wlatujemy na nią i idziemy na zachód. Na rozdrożu kierujemy się na północ gdzie znajdziemy chmurkę, która się zgubiła. Łatwo odróżnimy ją od pozostałych, ponieważ nie lata. od teraz będzie chodziła przez chwilę obok Goku, który obiecał jej odnalezienie miejsca w którym powinna się teraz znajdować. Teraz nie idziemy od razu na wschód, tylko na rozdrożu kierujemy się na południowy- zachód. Kierujemy się cały czas ścieżką, a na jej końcu znajdujemy Senzu Bean i możemy wracać na wschód. Schodzimy na początku platformy o poziom niżej i wracamy do punktu wyjścia. Teraz idziemy na południe. Kolejne rozdroże - my idziemy na południe, gdzie znajduje się duży budynek (szpital). Idziemy do niebieskiego gościa i oddajemy mu zaginioną duszę. Dostajemy (tylko) 500 punktów doświadczenia. Teraz wracamy do poprzedniego rozdroża. Idziemy tym razem na północ. Możemy wlecieć na wyższą platformę i po przejściu kilku kroków na południowy-wschód znaleźć kolejną zagubioną duszę. Wracamy do niebieskiego gościa i oddajemy mu kolejną chmurkę. Teraz znowu wracamy do punktu naszego wyjścia. Kierujemy się do parku. Znowu widzimy przejście. Tym razem idziemy na wschód po kolejną, trzecią już, chmurkę. Znajdujemy ją i znowu do Centrum dla Przygłupów. Za obydwie chmurki dostajemy po 500 punktów doświadczenia, czyli razem 1000 ! W dalszej rozmowie dowiadujemy się o Jabłku Króla Yenmy. Aby je zdobyć musimy udać się do miejsca w którym rozpoczęliśmy grę. Następnie na wschód, cały czas na południe aż dotrzemy do platformy z chmurkami, na której już wcześniej byliśmy. Teraz wlatujemy na nią i idziemy do rozdwojenia dróg. Idziemy tym razem na południowy-wschód do miejsca, gdzie widzimy drzewo. Niedaleko niego znajduje się Jabłko. Kiedy Goku będzie chciał je zjeść wkroczy jakiś czerwony potworek i pozwoli nam wyjść z piekła. Nie uprzedził go jednak, że będzie musiał całą podróż rozpoczynać od początku.
Droga Węża:
Znowu jesteśmy na Drodze Węża. Tym razem możemy znacznie szybciej pokonać cały dystans. Musimy zbierać czerwone kółka, które odnawiają punkty lotu. Przelatujemy nad przepaściami i w końcu znajdujemy się na drugim końcu Drogi Węża. Musimy teraz zatrzymać się na przedostatnim zakręcie i lecieć w stronę planety Króla Kaio.
Planeta Kaio:
Znaleźliśmy się na Planecie Króla Kaio. Teraz musimy udać się na północ do miejsca w którym zobaczymay Kaio i Gregorego. Musimy do nich podejść i porozmawiać z Kaio, który pozwali nam na nauki u niego. Najpierw musimy złapać małpę Bubblesa. Użyjmy więc naszych umiejętności do fruwania i szybko przejdźmy tą próbę. Dostaniemy 1500 Punktów Doświadczenia. Teraz musimy walnąć młotem małego owada Gregorego. To też nie jest trudne. Potem gadamy z Kaio i ten teleportuje nas do Pałacu Kamiego.
Pałac Kamiego:
Kaio przeteleportował nas Kamiego a nasi przyjaciele przywrócili nas do życia. Idziemy na północ i rozmawiamy z Kamim i Mr Popo. Teraz na zachód i znajdziemy się na innej planszy.
¦nieżny Las:
Po znalezieniu się na Ziemi musimy dojść do miejsca walki z Vegetą i Nappą. Skierujmy się na zachód gdzie znajdziemy chłopca który znalazł się na wysokiej skale i nie może z niej zejść. Musimy wlecieć na urwisko i wziąć go ze sobą. Teraz musimy iść na południe po drodze pokonując Psy i Dinozaura.
Miasto:
Teraz musimy udać się na południe do domku położonego na wschód od Banku. Wchodzimy do niego i rozmawiamy ze starszą panią, która w nagrodę za uratowanie syna podaruje nam Kapsułę. Idziemy na południe do miejsca gdzie weszliśmy na tą planszę. Potem idziemy do mieszkania wynalazcy i dajemy mu Kapsułę. Dostajemy 1500 punktów Doświadczenia. Na południu obrabowano Bank. Musimy złapać i pokonać złodziei. Za tę pracę dostajemy ponownie 1500 punktów Doświadczenia. Następnie udajemy się na południe do jednostki wojskowej.
Jednostka Wojskowa:
Musimy iść cały czas drogą. Nagle Król Kaio powie nam, że Ziemia jest w ogromnym niebezpieczeństwie. Porozmawiajmy z żołnierzami. Możemy także odnowić nasze siły idąc do pielęgniarki. Teraz podążamy na wschód aż dojdziemy do innej planszy.
Vegeta i Nappa:
Skierujmy się na północny-wschód i porozmawiajmy z Gohanem i Krillinem. Piccolo i reszta zginęli. Idziemy trochę dalej na północ i rozmawiamy z Nappą. Rozpocznie się walka. Pokonujemy go i dostajemy 20000 punktów Doświadczenia. Następnie pogadajmy z Vegetą i z nim także walczymy. Za niego dostaniemy 30000 punktów Doświadczenia. Potem Vegeta przetransformuje się w Ooozaru i da niezły wycisk Goku. Wtedy przybędzie Yajirobee i odetnie mu ogon. Teraz pora na transformację Gohana. On z kolei nieźle potłucze Vegetę. Potem odleci. To już koniec walki. Teraz Goku leci na Namek.
Namecka Wioska:
Goku w końcu zawitał na Namek. Znalazł się w zniszczonej wiosce. Idziemy na północ i koło pierwszego napotkanego mieszkania widzimy Nameczanina. Mamy pomóc mu znaleźć drzewka. Przystajemy na jego propozycję. Potem wchodzimy do mieszkania i rozmawiamy z Nameczaninem. Dowiadujemy się o Artefaktach i o ¦wiątyni lężącej na północ od tego miejsca. Teraz wychodzimy z domku i idziemy po drzewka. Możemy też po drodze rozwalić kilka Pterodaktyli lub żołnierzy Friezy. Drzewka znajdują sie w południowo-wschodniej, północno-wschodniej i północno-zachodniej części planszy. Uważajcie na żołnierzy, którzy pilnują drzewek. Potem wróć do pierwszego mieszkania jakie zobaczyłeś i wsadź drzewka w puste dziury. Za tę pracę dostaniesz 7000 punktów Doświadczenia. Teraz udaj się do północno-zachodniej części i idź na północ.
Okolice Nemeckiej ¦wiątyni:
Koło ¦wiątyni kręci się pełno ludzi Friezy. Możemy tu sobie nabić Doświadczenia do woli, ile tylko dusza zapragnie. Najpierw jednak musimy zdobyć Artefakty. Aby je zdobyć należy cały czas iść na północ do najwyższej platformy. Na platformie idziemy na zachód i zdobywamy Czerwony Artefakt. Teraz schodzimy z niej i kierujemy sie niższą platformą na południowy-wschód. Wlatujemy na wyższą platformę i pokonujemy żołnierza Friezy i Dinozaura i zdobywamy Niebieski Artefakt. Rozwalamy też przeszkodę niedaleko miejsca, gdzie leżał Dinozaur i zdobywamy Senzu Beana. Teraz wracamy przed ¦wiątynię.
Namecka ¦wiątynia:
Teraz wchodzimy do ¦wiątyni. Wchodzimy na biały teleport pod posągiem i natychmiast jesteśmy na innej mapie. Teraz idziemy drogą cały czas na wschód aż dojdziemy do ręki pokazującej palcem na ścianę. W ścianie znajduje się ostatni, Zielony Artefakt. Zabieramy go i idziemy do zielonej platformy. Aby do niej dotrzeć skierujmy się na południowy-zachód. Znajdziemy się w innym pokoju. Idziemy na zachód do ręki pokazującej kierunek. Potem na południe do pomarańczowego teleportu. teraz idziemy na południowy-wschód do żółtego teleportu. W następnym pokoju po skierowaniu się na południe wejdź do pierwszego napotkanego korytarza i idź nim aż do białego teleportu. W następnym pokoju idź po prostu na północ do kolejnego białego teleportu. Znajdziemy się w pomieszczeniu, gdzie stoi ogromny posąg Guru. Wkładamy Artefakty na miejsca i dostajemy 30000 punktów Doświadczenia. Goku usłyszy hałas z lewej strony i musimy iść do białej platformy. Teraz już podążamy po prostej na północ i wydostajemy się ze ¦wiątyni.
Teren za ¦wiątynią:
Znajdziesz się teraz za ¦wiątynią. Pogadaj z Vegetą, Gohanem i Krillinem a potem idź na północ. Porozmawiaj z Ginyu a potem znowu udaj się na północ. Zaczepi cię Recoom. Po wygraniu z nim walki dostaniesz 40000 punktów Doświadczenia. Potem trochę na północ stoi Burter. Za pokonanie go otrzymujemy 70000 punktów Doświadczenia. Teraz na południowy- wschód do Jeicea. Za jego też dostaniesz 70000 punktów. Kapitan Ginyu jest gotowy do walki. Musimy go pokonać. Teraz w miejscu gdzie uprzednio stał Ginyu będziesz się z nim bił. Od razu natrze na ciebie z całym impetem. Po pokonaniu go dostajesz 90000 punktów Doświadczenia. Goku zauważy statek Friezy i udasz się do niego.
Stacja Żołnierzy Freezy:
Teraz jesteśmy nieopodal statku Freezy. Idziemy najdalej jak się da na wschód. Po drodze pokonujemy żołnierzy. Kiedy przejdziemy do następnej planszy pokonujemy pozostałych. Teraz wleć na czubek Statku Freezy i wejdź do niego.
Statek Freezy:
Na statku Freezy porozmawiaj z Krillinem i Gohanem. Mają nowe ubranka i muszą się nimi pochwalić. Potem porozmawiaj z Vegetą i udaj się do Komory Regeneracyjnej, która znajduje się na wschód od dotychczasowego miejsca pobytu. Goku będzie powoli dochodził do formy po walce z Ginyu Force.
Bitwa z Freezerem:
Najpierw rozmawiasz z Królem Kaio. Życzy ci on powodzenia i mówi, że wraz z Piccolem ożył Kami a zatem także i Smocze Kule. Aby odnaleźć Freezę idź na północny-wschód. Gdy go znajdziesz gadaj z nim. Podczas walki będzie się on transformował, a ty dostawał punkty, a z ostatnią formą walczyć będziesz na innej planszy. Kiedy go pokonasz zobaczysz fajny przerywnik i możesz się cieszyć z przejścia gry !!!