::(: Manga Toplista :)::

» Spore doladowanie... Koment
» Naruto #71 drugi na... Kome
» Powrot / Japanicon 2015 - K
» Shingeki no Kyojin #72
» Regulamin

» Polcon 2015 - relacja
» Bleach movie 3: Fade to Black
» Dzień Japoński Poznań Malta...
» Hajime No Ippo
» Ruchomy Zamek Hauru
» Grave of the Fireflies ...
» Fate/stay night
» Manga & Anime
» [DB] Świat przedstawiony
» Pyrkon 2009 - relacja
  Anime Zenrei



Anime & Emulation Site
Anime & Emulation Site

Legend of Super Saiyan (Solucja) Dodał/a: Sepcio
2007-11-01 20:32
Raditz - pierwszy chef
Goku i Piccolo stoją przed domkiem Genialnego Żółwia. W środku porozmawiaj ze wszystkimi. Od Kuririna dostaniesz kartę z żółwiem, od Bulmy radar, a od Genialnego Żółwia trochę kasy. Wyjdź z domu, włącz radar. Leć w stronę kuli. W pewnym momencie dalsze podróżowanie uniemożliwi łańcuch górski. Za górami powinien stać Raditz. Na południowo-zachodnim końcu łańcucha górskiego znajduje się dom Bulmy oraz sklep (murowany budynek). Na północy gór znajduje się dom treningowy.

Charakteryzuje się tym, że z dachu wystają dwie anteny. Opłaca się zrobić kilka następujących kursów: dom Bulmy, dom treningowy. Podczas treningu podwyższaj tylko energię Goku. Przyda mu się to później. Raz spróbuj powalczyć, dostaniesz za walki trochę kasy, jednak podczas treningu nie dostajesz doświadczenia:(. Jak postacie osiągną poziom trzeci, leć kawałek drogi na wschód od gór. Znajduje się tam mały domek, a w nim stoi osaczony przez żółtych sfurujinów Mr. Popo (w RTL7 tłumaczony bodajże jako Mr. Momo). Piccolo i Goku na trzecim poziomie powinni dać sobie radę doskonale. W nagrodę Mr. Popo da Ci bardzo ważną kartę Son Gohana. Teraz leć do chaty Bulmy uzdrowić się. Teraz idź do sklepu i sprzedaj co możesz, po czym kup ile wlezie kart Kami-samy (stary, pomarszczony Nameczanin). Nadeszła kolej zwiedzić jaskinię u stóp gór.

W środku powinieneś walczyć aż Piccolo i Goku osiągną poziom czwarty. Jeżeli osiągnąłbyś poziom czwarty poza jaskinią, to Raditz automatycznie zaatakowałby Cię. W jaskini jesteś bezpieczny. Idź na północ. Po osiągnięciu czwartego poziomu doświadczenia powinieneś zauważyć, że nie pojawiają się więcej przeciwnicy. Szkoda:) Okazuje się, że Raditz pilnuje północnego wyjścia. Podejdź do niego, zagadaj i zniszcz go. Uwaga: Piccolo nie powinien używać magicznego ataku! Okaże się, że była to jedynie imitacja (ale tandeta:)). Dostaniesz punkty doświadczenia. Wyjdź z jaskini.

Rozpocznie się walka z prawdziwym Raditzem. Natychmiast użyj karty Son Gohana. Walcz przez jedną rundę, po czym w menu pojawi się dodatkowa opcja. Skorzystaj z niej, wybierz jako wojownika Goku. W tym czasie możesz atakować Piccolo, ale nie używaj na razie magicznego ataku. Goku podleci i złapie Raditza. I teraz najlepsze. Jak wiadomo karty Kami dodają 1 level, gdy życie Saiyana spadnie poniżej 5. W każdej turze walki Goku będzie otrzymywał obrażenia od Raditza (od 4 do 11). Za każdym razem, gdy spadnie mu życie poniżej 5, używaj karty Kami. Rób tak długo jak chcesz, do skończenia kart (ja tak dociągnąłem Goku do 11 poziomu). Uważaj jednak, by Raditz nie wykończył głównego bohatera. Jak już się Ci to znudzi to użyj magicznego ataku Piccolo 'Demon Ray'. Zakończy to walkę (zabije Raditza i Goku, choć ten może być nawet i 20 razy silniejszy od Piccolo, ale co tam).

Technika Kaio-ken:
Son Gohan i Piccolo trenują w jaskini. Walczysz jako ten pierwszy. Co prawda Piccolo jest silniejszy, ale można go łatwo pobić. Na południu jaskini znajduje się zielony basen, przywracający energię i życie. W końcu znokautujesz Piccolo.

Teraz jako Goku zostaniesz przeniesiony w zaświaty, na planetę króla Kaito. Rozpoczniesz u niego trening przeciwko grawitacji. Za każdą wygraną dostaniesz 750 pkt. doświadczenia, za przegraną 32 punkty (jak mocno 'napompowałeś' Goku w walce z Raditzem, to możesz być pewny wygranej). Po trzech wygranych będziesz walczyć z samym królem. Ma on energię 4,000, więc obecnie jest cieniutki. Po wygranej walce dostaniesz trochę doświadczenia, ale co ważniejsze nauczysz się 'techniki Kaio-ken'.

Vegeta i Nappa:
Ten rozdział może być zarówno trudny jak i prosty. Zależy to od tego, kiedy Goku wróci z zaświatów. Ja nie miałem problemu, gdyż Goku wrócił od razu na początku rozgrywki. Jeżeli tak się nie stanie to trudno. Przyleci później. Zaczynasz Son Gohanem i Piccolo. Leć na południe, będzie stał tam Kuririn. Zagadaj z nim, przyłączy się. Trochę na południowym wschodzie znajduje się dom Bulmy, przed nim stoi Yamcha. Przyłączy się jak z nim porozmawiasz.

Na południe stąd jest sklep, dom treningowy, gdzie stoją Tenshinhan i Chaozu. Dołącz ich do drużyny. Przejdź kilka treningów, walcz aż przeciwnicy przestaną się pojawiać. Leć do sklepu i zakup kilka kart, mianowicie kilka z królem Kaito, Chichi i Karinem (ten niebieski kot, który w serialu jest biały o_O, hoduje magiczną fasolkę). Teraz podleć do Vegety i jego sprzymierzeńca. Stoją oni na zachodzie łańcuchów górskich. Jeżeli Goku nie przyleciał, to czeka Cię ciężka przeprawa. Rozpoczynasz walcząc z jednym zielonym stworem. Później musisz walczyć z czterema. Gdy pozbędziesz się ich, to czeka Cię walka z Nappą (Nappem?).

Użyj karty króla Kaito na Piccolo. Jeżeli masz pod ręką magiczny atak, to użyj kart z inwentarza. Mianowicie karty dziadka Goku (dostajesz po pokonaniu fałszywego Raditza w 1szym rozdziale) oraz karty Piccolo (dostałeś po pokonaniu prawdziwego Raditza) na przeciwniku. Unieruchomi to go oraz obniży obronę do minimum. Musisz więc w tej rundzie użyć 'Demon Ray' Piccolo, a wszyscy inni z drużyny niech też atakują. Nappa ma siłę 4,000, więc jest twardym orzechem do zgryzienia dla Twoich herosów. W następnych rundach powinieneś go pokonać. Wszyscy dostaną o jeden level więcej (z wyjątkiem Goku, jeżeli przybył, ale wtedy nie musisz wyprawiać cyrków z kartami, tylko po prostu zabij Nappę). Teraz poszła pora młócić warzywa:). Jako że Nappa po przegranej walce zabija Piccolo, to teraz najsilniejszą postacią jest Tenshinhan, mający siłę oscylującą koło 2,000.

Vegeta ma z 18,000 jednostek... Jednak masz jedną pamiątkę po Nappie. Karta z ogonem. Użyj jej na Son Gohanie, a Tenshinhan niech wtedy atakuje. I lepiej, żeby Vegeta nie zabił go od razu. Wtedy, po upływie rundy pojawia się księżyc i Son Gohan przemienia się w ogromną małpę. Teraz masz szansę walczyć z Vegetą tak długo, aż przybędzie Goku. Jak się pojawi, to razem z Vegetą polecą walczyć na odludziu. Rozpoczyna się pierwsza runda. Jeżeli siła Goku jest zbliżona do Vegety, to możesz popróbować z trikiem z 1go rozdziału, by zdobyć level za friko. Jeżeli Goku jest znacznie słabszy od Vegety, to użyj ataku magicznego, 'techniki Kaito ('Kaioken' czy jakoś tak, na liście pierwszy na dole)'. Jeżeli takowego ataku nie masz, to użyj karty Chichi. Zmienia ona dowolny atak w magiczny. Pamiętaj, że im większa siła ataku karty, tym wyższy stopień techniki Kaito, czyli więcej mocy. Powinieneś osiągnąć tyle, żeby spokojnie wygrać z Vegetą poprzez kulę 'energii powszechnej', ataku magicznego dostępnego tylko postaci używającej owej techniki. Pamiętaj, że z każdą rundą możesz doładować kulę, aż do 5ciu razy. Każde naładowanie kosztuje jednak dodatkowe 20 punktów energii na rundę, w dodatku technika Kaito ssie też 10 pkt/rundę.

W sumie za każdą rundę leci 30. Do tego właśnie opłacało się trenować w 1szym rozdziale. Po upływie 1szej rundy znowu wcielasz się w Son Gohana i resztę, którzy przeżyli. Leć na pole walki, za zabicie cwaniaka dostajesz kupę doświadczenia. Gdy dołączysz do Goku to spokojnie poczekaj, aż naładuje on kulę energii i zabije Vegetę. Po walce Vegeta ucieka w kapsule. Za wygraną dostaniesz kartę Vegety. Bardzo przyjemna rzecz. Teraz twoja drużyna z wyjątkiem Goku wyrusza na miejsce zwane Planeta Namek.

Planeta Namek:
Muzyczka w tle zmieniła się na lepszą :). Na początku koło Ciebie przelecą dwie kapsuły, w jednej jest Vegeta, a w drugiej Kiwi'm, taki purpurowy kosmita. Możesz podlecieć do miejsca, w którym wylądowali, ale Vegety tam nie będzie. Będzie tam ten drugi. Jak chcesz, to możesz z nim walczyć teraz (i tak będziesz później musiał), to będziesz miał później spokój. Ma on siłę 18,000. Musisz więc podbudować doświadczenie. Na szczęście za przeciwników dostajesz o wiele więcej doświadczenia.

Postaraj się doprowadzić wszystkich do siły ok. 10,000 (nawet Chaozu, choć to trochę czasochłonne). Teraz użyj radaru i leć do splądrowanej wioski. Leżą tam wybici Nameczanie, a pośrodku stoi purpurowy ufoludek wraz z obstawą. Zbliż się do nich. Okazuje się, że ten purpurowy z dużym łbem to Frezer. Próbuje 'wynegocjować' smoczą kulę od szefa wioski. Aby zmusić go do tego rozkazuje swojemu różowemu poplecznikowi wybić ostatnich Nameczan z wioski. Gdy wódz dalej nie chce oddać kuli, Frezer rozkazuje Dodorii (różowy) zabić małe dziecko. W chwili, gdy Dodoria ma wykonać zadanie, podlatuje do niego Son Gohan, kopie go w mordę i odlatuje z dzieciakiem. Teraz zaczyna się fajna mała zręcznościówka. Sterujesz Son Gohanem i musisz unikać fireball'i wystrzeliwanych przez Dodorię lecąc w górę/dół. Jeżeli uda Ci się ominąć wszystkie, dostaniesz kartę wodza Nameczan. Zwiększa energię postaci o 50%! Dowiesz się też, że ten dzieciak to Dende.

Jeżeli oglądałeś późniejsze sagi DBZ, to wiesz, o kogo chodzi. Włącz teraz radar i skieruj się na północ. Napotkasz dwóch Nameczan. Dende z nimi porozmawia, po czym przyłączą się do Ciebie i dadzą Ci kulę. Nie wysyłaj ich do walk, lepiej niech je przeczekują - i tak są słabi, a później się przydadzą. Na południowym zachodzie powinieneś znaleźć małą, zniszczoną osadę. W dużym budynku przeszukaj garnki. W jednym z nich siedzi mały Nameczanin. Przyłączy się on do Ciebie. Włącz radar i leć do następnej kuli. Zatrzymasz się przed jaskinią. Nie ma co czekać, wejdź do środka. W środku znajdują się silniejsi przeciwnicy, co oznacza więcej doświadczenia. W środku w jednej skrytce znajduje się karta boskiego smoka. Przywraca energię i życie wszystkim członkom drużyny. W dalszej części jaskini znajdziesz smoczą kulę. Wyjdź z jaskini.

A teraz ZONK: czeka Cię walka z Kewi'm. Jak już pisałem jest on taki silny jak Vegeta. Jeżeli jednak masz odpowiednio wytrenowaną drużynę, to nie powinieneś mieć kłopotów. Teraz musisz wracać do swojego statku. Gdy tam dotrzesz to pojawi się następny problem. W postaci Dodorii. Jeden strzał i Twój statek poszedł z dymem... Rozpoczyna się walka. Jeżeli jeszcze posiadasz kartę Vegety, to użyj jej. Vegeta samemu powinien dać sobie z nim radę. Po pokonaniu Dodorii pojawia się Bulma. Eskortujesz ją w bezpieczne miejsce.

Treningi:
Znowu masz okazję kierować Songiem. Znajduje się on w kapsule lecącej na planetę Namek. Wejdź po drabinie na górę, podejdź do komputera. Pokaże się menu wyboru siły treningu. Będzie to trening taki sam jak na planecie w 2gim rozdziale, z tym, że teraz masz okazję dostosować sobie stopień trudności (od dziesięcio do stukrotnej siły grawitacji). Po pięciu przebytych treningach (uważaj, tutaj możesz zginąć, jak wybierzesz zbyt dużą grawitację!) wcielisz się znów w Piccolo. Trenuje on obecnie w ten sam sposób jak Goku w 2gim rozdziale. Różnica tkwi jedynie w ostatniej walce - walczy z dwoma przeciwnikami (starzy znajomi). Trening kończy się po wygranej walce, jednak Piccolo nie nauczy się żadnej nowej techniki. Wódz Nameczan:

Goku leci na Namek, Piccolo skończył trening, więc czas na Son Gohana i resztę kompanii. Odstawia Bulmę w bezpieczne miejsce, od drużyny odchodzi dwóch Nameczan. Zostaje jednak w drużynie Dende, więc najważniejszą rzeczą jest zdobycie dla niego trzeciego poziomu doświadczenia. Będzie on wtedy w stanie uzdrawiać całkowicie członków drużyny w trakcie walki. Niektórzy wrogowie mają teraz siłę powyżej 10,000, dochodzącą nawet do 14k, więc lepiej trochę wzmocnić drużynę kilkoma poziomami doświadczenia. Teraz włącz radar i leć w stronę kuli na południu. Będzie ona leżała na ziemi. Radar wskazuje jeszcze kulę na północy. Leć jednak na wyspę na południowo - zachodnim krańcu mapy. Znajduje się na niej jaskinia. W środku tej jaskini znajdują się trochę silniejsi wrogowie, ale przynajmniej za walki dostajesz więcej doświadczenia. W pewnych miejscach w jaskini znajdują się przejścia w małe sektory z dziurami w ścianach. Podejdź do każdej i użyj opcji 'szukaj'. Za każdym razem powinieneś usłyszeć dźwignię. Mniejszych obszarów jest siedem, mapa jaskini przedstawia się z grubsza tak: (mapa 1)

Po przesunięciu dźwigni skieruj się do wyjścia. Gdy wyjdziesz, włącz radar i leć do kuli. Drogę zablokuje Ci łańcuch górski. Znajduje się w nim wejście do jaskini. W środku znajdują się stwory posiadające siłę zbliżoną do tych w na wyspie. Na zachodnim brzegu jaskini znajduje się wąskie przejście. Prowadzi ono do małego zbiornika wodnego. Użyj na nim opcji 'szukaj'. Otworzy się przejście do dalszej części groty. Jeżeli nie zostanie ono otwarte, to znaczy, że nie przesunąłeś wszystkich dźwigni. Idąc dalej przejściem dojdziesz do szerszego obszaru. Znajduje się w nim podobna jama do tych, które były w jaskini na wyspie. Wejdź do środka. Znajdują się tam dwaj Nameczanie. Okazuje się, że walczą. Pomóż jednemu wygrać. Po wygranej powie Ci, że nazywa się Nail i był w trakcie treningu. Przyłączy się chwilowo do drużyny. Idź dalej jaskinią, przez przejście na południowym wschodzie do wyjścia na północy. Baaaardzo uproszczony plan: (mapa 2)

Znajdziesz się w obszarze na powietrzu otoczonym górami, z dziwnie wyglądającym budynkiem na środku. Wejdź do środka. Stań pośrodku garnków, zostaniesz przeniesiony na górę. Tam spotkasz się z wodzem Nameczan. Podniesie on znacznie siłę wszystkich Twoich bohaterów. W międzyczasie drużynę opuszczają wszyscy Nameczanie. Wracaj teraz tą samą drogą przez jaskinie. Przed wyjściem z groty zapisz stan gry. Po wyjściu spotkasz starego znajomego - Vegetę. Będzie on chciał odebrać Ci wszystkie kule, lecz w tej samej chwili przyleci podwładny Frezera - Zarbon. Vegeta przyłączy się do drużyny. Uważaj jednak, bo nie ma on czasem chęci walczyć i w walce może opuścić kilka rund, w najmniej oczekiwanych momentach. Jest on jednak cokolwiek silniejszy od przeciwnika, i w końcu go pokona. Zarbon ulegnie mutacji, przez co przybędzie mu siły. Ale spoko, Vegeta i tak jest silniejszy. Frezer w tym czasie jest trochę @$*#!^^!, bo Ty masz większość kul i wzywa swój oddział zwany jako Siły specjalne - Ginyu Force.

Akcja przenosi się do kapsuły. Znowu jako Goku musisz odbyć pięć treningów. W międzyczasie dolatujesz już na planetę.
Tymczasem Son Gohan i Vegeta zawarli sojusz. Już mieli wezwać smoka i wypowiedzieć życzenie, gdy do akcji wkroczył sam Ginyu ze swoim oddziałem. Zabrał on kule, zostawiając swoich ludzi, by kropnęli wszystkich z Twojej drużyny. Na początku do walki przystąpili Rikum (ten buc przypominający poniekąd człowieka) i Gerudo (taka żaba z czterema oczami, znacznie słabszy od poprzedniego). Poziom trudności tej walki zależy głównie od siły Twoich bohaterów. Po pokonaniu tych dwóch możesz zapisać stan gry i zacząć walkę z następnymi - Jese i Baata. Gdy pokonasz jednego, drugi ucieknie. Moja rada - zabij silniejszego. Teraz możesz podbijać sobie poziomy doświadczenia. Gdy już będziesz miał dość, odpal radar i leć w stronę kul. Spotkasz się z Ginyu. W tym momencie pojawia się Goku. Razem z Ginyu rozpoczynają walkę jeden na jednego. Problem tkwi w tym, że nie możesz używać w czasie tej walki kart. Postaraj się, aby Goku wygrał bez użycia Kaio-kena, resztkami energii, z małą ilością życia. Nie mówię, że to łatwe, ale pod koniec walki Ginyu zamienia się ciałem z Songiem, więc im ten słabszy, tym następna walka będzie prostsza. Teraz jako Son Gohan i Vegeta musisz pokonać Ginyu w ciele Goku, pomagać mu będzie ten stwór z jego oddziału, któremu dałeś zwiać. Po walce Goku musi zostać uleczony, więc przeniesiony zostaje na statek Frezera, gdzie może się uzdrowić. Musisz teraz poradzić sobie bez niego.

Przyszedł czas odebrać kule. Włącz radar, leć w stronę kul. Okazuje się, że znajdują się one w jaskini. Wejdź do środka i kieruj się w ich stronę, używając radaru. Pilnuje ich Frezer. Twoja drużyna powinna być na tyle silna, aby spokojnie go pokonać. Jak chcesz, to przed walką możesz polować na stwory, zdobywając doświadczenie. Jak się okazuje to nie Frezer pilnował kul tylko taki mały, czarny sfuru-jin. Masz za to przynajmniej wszystkie smocze kule. W międzyczasie prawdziwy frezer podąża do domu Wodza Nameczan. Jako Nail musisz przeprowadzić akcję dywersyjną. Rozpoczniesz walkę z prawdziwym wcieleniem tego drania. Nail nie ma z nim najmniejszych szans, więc po prostu daj się pobić. W międzyczasie Dende dołącza do głównej drużyny i razem wzywają Porungę, nameczańskiego smoka, bez wiedzy Vegety. Gdy ten orientuje się o co chodzi, jest za późno, aby spełnić jego życzenie. Wódz umiera, a kule tracą swoją moc.

Zwycięstwo nad Freezerem:
Cóż, nic innego teraz nie pozostało. Jesteś na odcinku mapy z domem Wodza Nameczan. Czeka Cię tylko jedna trudniejsza walka, potem będzie już 'z górki'. Musisz zatem uzbroić się w doświadczenie. Trochę sobie powalczysz:) Postaraj się, żeby Vegeta osiągnął siłę koło 200,000, a Son Gohan 150,000. Teraz leć do domu wodza. Przed chatą będzie stał pan ufolud we własnej osobie. Rozpocznij z nim walkę. Po kilku rundach akcja przenosi się w inne miejsce, wcielasz się w Piccolo. Przybył on dopiero co na Namek z pomocą smoka, posiada po treningu siłę równą 190,000. Są z nim w drużynie wszyscy, którzy przedtem w czasie gry zginęli. Nie musisz nim walczyć w celu zdobycia doświadczenia. Poszukaj domu Wodza Nameczan. Nie możesz niestety dołączyć się do walki z Frezerem, ale nic nie szkodzi, trzeba trochę wzmocnić Piccolo. W tym celu na południe od domu poszukaj Naila. Biedak został trochę poturbowany przez Frezera. Pogadaj z nim, scali się z Piccolo. Zyska on siłę równą (ZONK!) 1,000,000!

Teraz główną drużyną musisz walczyć z Frezerem, jeszcze bez pomocy Piccolo. Ma on siłę równą 500,000, ale możesz z nim wygrać mając siłę taką jak opisałem wyżej. Jesteś bezpieczny, bo do drużyny wrócił Dende. Walcz tylko Vegetą i Son Gohanem, po każdej rundzie uzdrawiaj tego, który mocniej dostał. Gdy Frezer straci połowę życia, zmieni wcielenie. Będzie teraz dysponował siłą ok. 1,000,000. Po jednej rundzie walki (postaraj się, aby walczący z twojej drużyny nie zginął) pojawi się Piccolo. Powalcz nim z Frezerem przez kilka rund, aż ten w końcu odleci. Teraz możesz spokojnie sobie polatać. Nie musisz specjalnie zdobywać doświadczenia, we wszystkich walkach Piccolo wygra bez szwanku samemu. Na północnym zachodzie znajduje się łańcuch górski, w zagłębieniu stoi Frezer z obstawą. Nie zaczynaj jeszcze walki. Leć na północ, poszukaj dwóch Nameczan, których przedtem miałeś w drużynie. Pogadaj z nimi. Masz wybór - zwiększyć moc Piccolo, albo zatrzymać Dendiego w drużynie. W drugim wypadku Dende i tak zostanie zabity przez Frezera. Za każdym razem jak grałem, wybierałem zwiększenie mocy. Piccolo będzie miał siłę 1,900,000, więc usługi Dendiego i tak byłyby zbyteczne. Teraz poszukaj jakiegoś sklepu. Postaraj się mieć w inwentarzu następujące przedmioty: 2 karty wodza Nameczan, 1 kartę Chichi, 1 kartę Goku (ewentualnie 1 kartę Enma-Daiou).

Teraz zajmij się Frezerem. Trzy grupy imitacji Ginyu Force nie będą problemem dla Piccolo. Frezer znowu zmieni wcielenie. Najlepsze jest to, że Piccolo (jeśli wybrałeś zwiększenie mocy) jest i tak silniejszy od przeciwnika, który teraz posiada energię 1,500,000. Stoczysz z Frezerem kilka rund, po czym znowu będziesz miał okazję polatać sobie po mapie. Po pewnym czasie Frezer sam się pojawi i znowu trochę będziesz mógł go potłuc:), po czym odleci. Będzie tak ok. 3 razy. W końcu pojawi się i zamiast walczyć zaprowadzi wszystkich na małą wyspę w południowo-wschodnim sektorze mapy. Wtedy po raz ostatni zmieni wcielenie. Teraz będzie trochę silniejszy od Piccolo. Po kilku rundach Goku będzie uzdrowiony i ruszy do walki. Przejmiesz nad nim kontrolę. Więcej doświadczenia nie może otrzymać, więc od razu leć na pole walki. Dołączysz do drużyny. Teraz do walki wyślij najsłabszą postać - jakiegoś Kuririna, Yamchę tudzież innego Chaozu i pozwól, żeby Frezer go zabił. Teraz użyj karty zwiększającej siłę ataku, włącz do walki Goku i użyj karty z atakiem równym 'Z'.

Goku wścieknie się z powodu zabicia jego kumpla i osiągnie 1szy stopień super wojownika. Już teraz jest znacznie silniejszy od Frezera, ale możesz dodatkowo użyć karty Wodza Nameczan. Goku będzie wtedy dysponował siłą ~ 7,500,000. Po wygranej walce obejrzyj napisy końcowe. W animacji pokaże się Vegeta, przejdzie na SSJ. Rozpoczyna się ostatnia walka. Użyj ponownie na Songu karty Wodza. Pokonaj Vegetę. Jeżeli pokonałeś Frezera nie przechodząc na SSJ, tylko używając Kaio-kena, to walki z Vegetą nie będzie.