::(: Manga Toplista :)::

» Spore doladowanie... Koment
» Naruto #71 drugi na... Kome
» Powrot / Japanicon 2015 - K
» Shingeki no Kyojin #72
» Regulamin

» Polcon 2015 - relacja
» Bleach movie 3: Fade to Black
» Dzień Japoński Poznań Malta...
» Hajime No Ippo
» Ruchomy Zamek Hauru
» Grave of the Fireflies ...
» Fate/stay night
» Manga & Anime
» [DB] Świat przedstawiony
» Pyrkon 2009 - relacja
  Anime Zenrei



Anime & Emulation Site
Anime & Emulation Site

Solucja do legacy of goku 2 Dodał/a: Kakarrot
2006-08-24 12:49
Przyszłość
Grę zaczynamy w przyszłości kiedy Androidy zawładnęły ziemią. Ze wszystkich wojowników Z przeżyli tylko SonGohan i Trunks. Teraz Songohan jako Super Sayian trenuje młodego Tunksa. Teraz jako Trunks musimy rozwalić kamień naciskając przycisk A. Potem rozwalamy drugi, większy kamień naciskając przycisk B. Próbujemy zmienić się w Super Sayian, ale nie udaje nam się. Nagle Songohan spostrzega Androidy i chce z nimi walczyć Chcemy lecieć z nim. On pozornie się zgadza, lecz po chwili ogłusza nas i padamy nieprzytomni. Po przebudzeniu się lecimy za nim do zburzonego miasta. Idziemy najpierw na północ, a potem na zachód. Nagle widzimy jak Androidy atakują SonGohana i ten po chwili pada martwy. Podchodzimy do niego i rozpaczamy nad jego śmiercią. Jesteśmy tak wściekli i zrozpaczeni, że zmieniamy się w Super Sayian.

Czas obecny
Mały Songohan czeka wraz z matką na powrót ojca, SonGoku do domu. Nagle okazuje się, że zginęła nasza książka od matematyki. Musimy ją znaleźć. Wychodzimy z pokoju wyjściem po lewo i idziemy schodami na górę. Niebieska książka leży na stole. Zabieramy ją i wracamy do pokoju. Zasiadamy nad książką, ale z nudów zasypimy. Budzimy się i widzimy otwarte okno. Wychodzimy przez nie. Idziemy na północ i spotkamy pierwszy Save Point. Tutaj możemy zapisać grę. Idziemy cały czas na wschód dopóki nie spotkamy bramki z liczbą 1. Możemy ją rozbić ręką bo jesteśmy na pierwszym poziomie doświadczenia. Dalej jest bramka liczbą 2, ale nie mamy dość doświadczenia. Idziemy dalej na wschód. Spotkamy SonGoku., który okazuje się Friezą. Musimy go pokonać. Okazuje się, że to był tylko zły sen. W salonie dzwoni telefon. Wychodzimy na lewo go odebrać. Dzwoni Krilin. Wyczuwa złowrogą energię Friezy. Idziemy się z nim spotkać. Wychodzimy z domu. Na wschód od domu jest przejście do następnego obszaru. Kierujemy się tam i znajdujemy pierwszą kapsułkę wzmacniającą naszą moc. Teraz idziemy do bramki z liczbą. 2 i rozbijamy ją. W skrzyni jest sayiańska zbroja. Idziemy na górę do mapy z krzyżykiem. Lecimy do miejsca oznaczonego żółtą gwiazdką, czyli na Północną Pustynię. Na południu odnajdujemy kolejną kapsułkę wzmacniającą naszą siłę. Zmieniamy kierunek i idziemy na przemian na zachód i na północ, aż dochodzimy do naszych przyjaciół. Idziemy na północ. Przybywa Frieza. Niespodziewanie przybywa Trunks i jako Super Sayian rozprawia się z żołnierzami, Friezą i King Cold'em. Podążamy za nim. Wszyscy się zastanawiają kim jest ten tajemniczy młodzieniec. Podchodzimy do niego i rozmawiamy z nim. Mówi nam, że Goku zaraz tu będzie. Goku nadlatuje i rozmawia z Trunksem na osobności. Okazuje się, że Trunks pochodzi z przyszłości i jest synem Vegety i Bulmy. Ostrzega Goku przed dwoma androidami, które w przyszłości doprowadzą do zniszczenia ludzkości. Ich stwórca Dr. Gero chce się zemścić na Goku, który jako mały chłopiec zniszczył Armię Czerwonej Wstęgi, do której on należał. Trunks mówi także, że w przyszłości Goku zachoruje na serce i umrze. Daje mu lek przeciwko tej chorobie. Androidy pojawią się na Ziemi za trzy lata. Potem Trunks odlatuje, a Goku wyjaśnia całą sytuacje swoim przyjaciołom. Wszyscy chcą trenować przed walką. Wracamy do domu. Po krótkim powitaniu lecimy do mapy z krzyżykiem i lecimy do Zachodniego Miasta.

Zachodnie miasto
Musimy spotkać się z Picollem, który stoi przed budynkiem rady miasta. Niestety wejście do budynku jest zablokowane przez mającą się odbyć paradę. Hercules ma ją otworzyć. Rozmawiamy z nim i daje nam swój autograf. Mówi nam, że jest głodny. Trzeba mu dostarczyć kanapki z restauracji Big Mouthr, która znajduje się na południe od miejsca parady. Na miejscu dowiadujemy się, że musimy dostarczyć właścicielowi restauracji poranną gazetę. Idziemy więc do kiosku z gazetami, który mieści się na północny-wschód od restauracji. W kiosku niema sprzedawczyni. Od pewnej pani, która stoi obok kiosku dowiadujemy się, że gazetę można znaleźć w szkolnym autobusie który stoi w północno-wschodniej części miasta. Udajemy się tam. Kierowca autobusu mówi nam, że zdarzył się wypadek i wszystkie dzieci zaginęły. Trzeba je odnaleźć. Udajemy się na zachód, potem na północ i na wschód. Pokonujemy zwierzęta. Dochodzimy do pierwszego rozdroża. Możemy pójść na północ lub na wschód. Idziemy na północ. Dochodzimy do drugiego rozdroża. Możemy iść na północ albo na zachód. Wciąż idziemy na północ. Odnajdujemy pierwsze dziecko. Wracamy do drugiego rozdroża i tym razem idziemy na zachód. Idziemy na południe i odnajdujemy drugie dziecko. Wracamy do pierwszego rozdroża i idziemy na wschód. Pokonujemy roboty. Yajirobe daje nam Senzu Beam. Idziemy na północ. Idziemy odrobinę na zachód, a potem cały czas na północ. Dochodzimy do trzeciego rozdroża. Wchodzimy do groty i odnajdujemy trzecie dziecko. Możemy teraz zapisać grę. Wychodzimy z groty i idziemy na północ, a potem na zachód. Przechodzimy przez most. Widzimy ślady kół i docieramy do autobusu i znajdujemy czwarte dziecko. Wracamy do miejsca, w którym spotkaliśmy kierowcę i rozmawiamy z nim. On dziękuje nam za uratowanie dzieci. Teraz idziemy do kiosku z gazetami. Sprzedawczyni w kiosku dziękuje nam za uratowanie syna. W nagrodę dostajemy poranną gazetę. Idziemy do restauracji Big Mouth. Dajemy właścicielowi gazetę, a on daje nam kanapki. Zanosimy kanapki Herculesowi. Niestety nie podoba mu się muzyka towarzysząca paradzie. Musimy znaleźć płytę jego ulubionego zespołu. Idziemy do sklepu Circuit Shackr, który mieści się w południowo-zachodniej części miasta. Niestety sprzedawca nie ma już tej płyty i radzi iść nam do sklepu z antykami, który leży w północnej części miasta. Idziemy do sklepu i odbieramy płytę. Zanosimy ją Herculesowi, który w końcu otwiera paradę. Teraz możemy wreszcie spotkać się z Picollem. Ale najpierw idziemy w północną część miasta i dajemy chłopcu Fernandowi autograf Herculesa. On w zamian daje nam Golden Capsule (Złotą Kapsułę). Wracamy do Picolla i rozmawiamy z nim. Mówi nam, że w Save Point możemy wybrać postać, którą gramy. Wybieramy Picolla i idziemy do Capsule Corporation na wschodzie. Przy wejściu spotykamy Goku i rozmawiamy z nim. Po dłuższej rozmowie mówi nam, że ludzie na południu są dręczeni przez potwory i trzeba je pokonać. Ale o tym później. Teraz udajemy się cały czas na północ. Wchodzimy do budynku głównym wejściem i ciągle idziemy na północ aż dotrzemy do Atrium (Park). W jego północno-zachodniej części jest żółty domek, w którym trenują nasi przyjaciele. Możemy z nimi powalczyć i zdobyć doświadczenie. Najpierw pokonujemy Yamchę i dostajemy kapsułkę wzmacniającą moc. Potem Krilina i dostajemy kapsułkę wzmacniającą siłę. Później pokonujemy Tiena i dostajemy kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość. Wracamy do miejsca spotkania z Goku. Kierujemy się na północ i na wschód. Dochodzimy do czerwonych drzwi ze znakiem Capsule Corporation (tym który widzimy na Save Point) i wchodzimy przez nie wchodzimy do budynku Capsule Corporation. Jest to tylne wejście. Wchodzimy do Laboratorium Dr. Brief'a. Idziemy na północ i rozmawiamy z Dr. Brief'em. Prosi nas o znalezienie 25 Złotych Kapsuł. Są one ukryte na wszystkich planszach. W trakcie gry będziemy ich szukać. Wychodzimy wyjściem na północnym-zachodzie, idziemy na zachód i na południe. Wchodzimy po schodach do drzwi z napisem Level 02. Wychodzimy wyjściem obok. Pani Brief daje nam ciastko. Idziemy na północ. Rozmawiamy z Bulmą. Prosi nas o zaniesienie umowy do Ciruit Shack w południowo-zachodniej części miasta. Ale najpierw wychodzimy na balkon wyjściem w północno-wschodniej części pokoju. Znajdujemy kapsułkę wzmacniającą naszą moc. Wracamy teraz do miasta i udajemy się do Ciruit Schack. Na miejscu Bucky daje nam Scouter Part, którą zanosimy Bulmie. Dostajemy Scouter . Teraz możemy za pomocą przycisku SELECT sprawdzić kim jest osoba z którą rozmawiamy a naciskając R możemy też sprawdzić mapę. Będzie nam ona bardzo pomocna. Radzę często z niej korzystać. Dzięki temu nie zgubimy się. Kiedy chcemy wyjść z budynku głównym wejściem recepcjonistka informuje nas, że Dr. Brief czeka w Laboratorium. Idziemy tam. Musimy unieszkodliwić groźnego szpiega, który pracuje w Capsule Corporation. Idziemy teraz na wschód i dochodzimy do pomieszczenia w którym stoi strażnik w niebieskim ubraniu i pilnuje więzienia laserowego. Rozmawiamy z nim i dostajemy Blue Card (Niebieska Karta). Możemy teraz otwierać drzwi z niebieskim zamkiem. Udajemy się na zachód i potem na południe. Schodzimy po schodach tym razem na dół do drzwi z napisem Level BA i otwieramy je Niebieską Kartą. W pomieszczeniu znajdujemy kapsułki wzmacniające siłę i wytrzymałość. Wracamy i kierujemy się po schodach na górę do drzwi z napisem Level 03. Otwieramy drzwi na wschodzie Drzwi na zachodzie są jeszcze zamknięte. Niebieską Kartą. Wchodzimy i idziemy na północ. Naciskamy czerwony przycisk i otwieramy drzwi na zachodzie. Idziemy do nich. Idziemy szukać kapsułek w mieście. Rozmawiamy z profesorem, który okazuję się poszukiwanym szpiegiem. Pokonujemy zwierzaka. Strażnik zamyka profesora w więzieniu, a my dostajemy Red Card (Czerwona Karta). Możemy otwierać drzwi z czerwonym zamkiem. Wychodzimy i otwieramy właśnie takie drzwi. Znajdujemy główny komputer Capsule Corporation z którego korzysta nasz Scouter. Wychodzimy głównym wyjściem z budynku i wracamy do miasta szukać Złotych Kapsuł. Kierujemy się do miejsca gdzie spotkaliśmy kierowcę autobusu i idziemy na wschód. Tam znajdujemy drugą Złotą Kapsułę. Kolejną znajdziemy w północno-zachodniej części miasta. Wystarczy dobrze poszukać. Teraz idziemy na południe i wychodzimy z miasta.

Dżungla Triceratopsa
Idziemy do wschodniej części obszaru, rozwalamy bramkę i przechodzimy do następnej planszy. Kierujemy się na południe i przechodzimy przez most na drugą, wschodnią stronę rzeki. Znowu idziemy cały czas na południe, aż dochodzimy do miejsca z posągiem. Pokonujemy Fioletowego Tygrysa i zdobywały kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość. Wracamy przez most na zachodnią stronę rzeki. Kierujemy się na południe, a potem na zachód. Dochodzimy do miejsca z posągiem i skałą przypominającą rękę. Znajdujemy następną Złotą Kapsułę Teraz wracamy drogą którą tu przyszliśmy do obszaru który jest przed miejscem z tygrysem. Na zachodzie jest skalny most i wodospad. Przechodzimy przez ten most i idziemy na południe. Potem idziemy po grobli na rzece na wschód. Znajdujemy kolejną Złotą Kapsułę. Wracamy do mostu. Pod wodospadem jest droga na wschód, którą ledwo widać. Przechodzimy przez nią. Idziemy cały czas na południe, przechodzimy przez most i kierujemy się drogą do osady. Okazuje się, że wioska jest dręczona przez gang Triceratopsów którym przewodzi ich Król. Musimy go znaleźć. Idziemy dalej na południe. Następny obszar to rodzaj labiryntu i aż roi się w nim od Triceratopsów. Nie można ich zabić. Poruszają się oni wytyczoną trasą w kółko. Jeśli wykażemy się zręcznością i refleksem uda nam się przejść nie zranionym. Droga prowadzi kolejno na wschód i na północ. Walczymy z Królem Triceratopsów. Po pokonaniu go. przenosimy się do osady. Za pomocą lotu dostajemy się do Zachodniego Miasta. Przy wejściu spotykamy Coolera, brata Friezy. Cooler chce walczyć z Goku i będzie czekał na niego na Nowym Namek

Zachodnie Miasto
Idziemy do budynku rady miasta. Przy wejściu do niego odbywała się parada. Na miejscu jakiś starszy człowiek kradnie klucze do miasta idziemy za nim do południowo-zachodniej części masta. Warlord's Domain Idziemy na północny-zachód i wychodzimy z planszy. W południowo-wschodniej części następnego obszaru znajdziemy Złotą Kapsułę. Teraz idziemy na zachód. W kolejnym miejscu jest grota, ale wejście do niej jest zablokowane barierą. Idziemy więc dalej na zachód. Jesteśmy na wybrzeżu. W zachodniej części obszaru znajdziemy kapsułkę wzmacniającą siłę. Idziemy na północ. Za pomocą lotu dostajemy się na następną część wybrzeża. Wciąż idziemy na północ i dochodzimy do domku. Wchodzimy do niego i odnajdujemy starego człowieka. On mówi nam, ze Hercules jest oszustem i nie umie walczyć. Bariera chroniąca grotę znika. W skrzyni znajdziemy kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość. Udajemy się z powrotem do miejsca gdzie jest wejście do groty. Idziemy na północ do następnego obszaru. Jesteśmy w ruinach więzienia. W północnej części planszy jest kapsułka wzmacniająca siłę. Wracamy do groty i wchodzimy do niej. W skrzyni znajdujemy klucz do miasta. Na północy są ruiny starego więzienia. Obchodzimy je dookoła i znajdujemy człowieka. W podzęce za odnalezienie daje na Złotą Kapsułę. Wracamy do miasta drogą, którą tu przyszliśmy. Idziemy do budynku rady miasta i oddajemy Majorowi klucz do miasta. Teraz używamy mapy z krzyżykiem przed budynkiem rady miasta i lecimy do domu SonGoku trenować przed walką z Androidami. Dom SonGoku Mijają trzy lata. SonGoku, SonGohan i Picollo trenowali i bardzo się wzmocnili. SonGohan i Picollo nauczyli się nowych ataków energii Ki. Udajemy się na Wyspę Genialnego Żółwia obok domu Goku, który nauczy nas nowego ataku pięścią. Najlepiej przylecieć tu z każdym zawodnikiem, którym gramy.

Wyspa Amebo
Spotykamy naszych przyjaciół. Okazuje się, że Trunks już się urodził. Wszyscy są zaskoczeni, że jest on synem Bulmy i Vegety. Tylko SonGoku i Picollo wiedzą jak jest naprawdę. Rozmawiamy ze wszystkimi. Bierzemy od Yajirobe Senzu Beam. Androidy zjawiają się. Wszyscy lecą ich szukać. Yamcha krzyczy, że ich znalazł. Idziemy cały czas szosą na północny wschód. Okazuje się, że Androidy wyssały całą energię od Yamchy. Krilin zabiera go do Bulmy. Odbywa się rozmowa między SonGoku a Androidem 20 w trakcie której Android niszczy miasto. Po chwili rozmowa przenosi się w inne miejsce. Tymczasem Vegeta trenuje w przestrzeni kosmicznej na statku Bulmy by osiągnąć stopień Super Sayian. Wreszcie udaje mu się to. Teraz nim sterujemy. Możemy zmienić się w Super Sayian wzmacniając nasze statystyki, ale czerpiemy wtedy naszą energię Ki. Wchodzimy do statku i przylatujemy na ziemię. Musimy lecieć do miejsca walki z Androidami. Ale najpierw udajemy się do Genialnego Żółwia by nauczył nas ataku pięścią. Potem lecimy do miejsca z gwiazdką i lądujemy.

Południowy Kontynent
Trwa rozmowa między Goku a Androidem 20. Okazuje się, że Dr. Gero obserwował Goku od czasu zniszczenia Armi Czerwonej Wstęgi. Nie był tylko na Namek, podczas walki z Friezą. Goku pokazuje mu więc poziom Super Sayian. Android jest zaskoczony, ale twierdzi, że i tak go pokona. Znowu sterujemy Vegetą. Idziemy na wschód a potem na południe aż dojdziemy do Save Point. Wybieramy Gohana i idziemy na północ a w następnym obszarze na wschód. Rozwalamy bramkę i wchodzimy do groty. Idziemy na wschód y wychodzimy wyjściem na południu. Idziemy na północ, na końcu skręcamy na wschód. Widzimy coś na kształt spirali a w środku brązowego dinozaura i Złotą Kapsułę. Musimy się tam dostać. Kierujemy się na południe, znajdujemy kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość i wychodzimy wyjściem na południowym-wschodzie. W spirali widzimy schody. Schodzimy po nich, podążamy dookoła spirali i znowu schodzimy po schodach. Pokonujemy dinozaura i zabieramy Złotą Kapsułę. Wracamy do Save Point i wybieramy Vegetę. Idziemy na północno-zachodni kraniec obszaru i wychodzimy z niego. Znajdujemy Złotą Kapsułę. Wracamy do poprzedniej planszy i idziemy na północ. Teraz skręcamy na wschód i idziemy tak przechodząc kolejne obszary. Kiedy dojedziemy do końca, znowu skręcamy na północ. Jesteśmy na rozdrożu. Nadal idziemy na północ, potem odrobinę na zachód, znowu na północ, znowu na zachód, na południe i jeszcze raz na zachód. Znajdujemy. Złotą Kapsułę. Wracamy do rozdroża i idziemy na północ. Widzimy jak Goku walczy z Androidem 19, ale zaczyna boleć go serce. Wirus o którym wspominał Trunks z Przyszłości zaatakował jego organizm. Yamcha zanosi omdlałego Goku do domu i wtedy wkraczamy do akcji. Zmieniamy się w Super Sayian i dowalamy Androidowi. Po chwili niszczymy go. Android 20 ucieka. Jako Vegeta gonimy go. Idziemy na północ i walczymy z nim. I pokonujemy go Przybywa Trunks z Przyszłości. Twierdzi, że to nie są androidy z jego czasów i historia się zmieniła. Niestety Android ranny ucieka. Bulma mówi naszym przyjaciołom, że Android 20 to Dr. Gero. Widziała jego zdjęcie w gazecie swojego ojca. Wszyscy są zaskoczeni. Okazuje się, że Dr. Gero poleciał do swego laboratorium by obudzić dwa znacznie silniejsze Androidy 17 i 18. Musimy więc znaleźć laboratorium i zapobiec katastrofie. Używamy mapy z krzyżykiem i lecimy do miejsca z gwiazdką.

Północne Góry
Wychodzimy na południe i znajdujemy Złotą Kapsułę. Kierujemy się cały czas na północny-zachód, przechodząc kolejne obszary, aż dotrzemy do Save Point. W trakcie drogi do Save Point spotkamy Dr. Gero. Niestety ucieknie ranny. Po jego pokonaniu znajdziemy kapsułkę wzmacniającą moc. Dochodzimy do Save Point i zapisujemy grę. Idziemy na północ. Widzimy wejście do laboratorium, lecz jest ono zablokowane trzema barierami. Żeby je zdezaktywować musimy odnaleźć trzy generatory i zniszczyć je. Idziemy na wschód i niszczymy pierwszy generator. Pierwsza bariera zostaje wyłączona. Idziemy dalej na wschód i na moście spotykamy rannego Dr. Gero. Znowu go pokonujemy i on jeszcze bardziej ranny znowu ucieka. Zbaczamy lekko z drogi, idziemy na północ i znajdujemy Złotą Kapsułę. Wracamy na drogę i idziemy dalej na wschód. Potem idziemy cały czas na północ aż docieramy do drugiego generatora. Niestety Dinozaur zrobił sobie na nim gniazdo. Musimy przenieść jego trzy jaja na nowe miejsce na południu W trakcie przenoszenia jaj nie może nas zaatakować żaden potwór, inaczej jajo się stłucze i musimy zaczynać od nowa. Musimy wykazać się zręcznością. Kiedy przeniesiemy wszystkie jaja, możemy zniszczyć generator. Druga bariera się wyłącza. W południowo-zachodniej części obszaru z generatorem jest kolejna Złota Kapsuła. Teraz wracamy do planszy, gdzie jest wejście do laboratorium. Tym razem kierujemy się na zachód. Na kolejnym moście znowu spotykamy Dr. Gero, znowu go pokonujemy i on znowu ucieka. W południowej części obszaru znajdziemy Złotą KAPSUŁĘ. Idziemy dalej na zachód przez aż Vegeta usłyszy dziwną muzykę dochodzącą z domku na północy. Idziemy na południe do wioski. Mieszkańcy mówią, że muzyka dochodzi z domku Vinny'ego, który robi imprezę. Bardzo im to przeszkadza Mówią nam, że w grocie trzeba włączyć dźwignie: czarną, niebieską i zieloną. Idziemy więc na północ do domku Vinny'ego. Wchodzimy do pierwszej groty i wychodzimy wyjściem na północnym-wschodzie. Jesteśmy w drugiej grocie. Włączamy dźwignie: czarną, niebieską i zieloną tak jak nam mówili mieszkańcy wioski. Drzwi w domu Vinny'ego otwierają. Wychodzimy z groty, wchodzimy do domu Vinny'ego i wchodzimy przez nowo otwarte drzwi. Niszczymy trzeci, ostatni generator. Ostatnia bariera wyłącza się, wejście do laboratorium jest otwarte, a prąd w domu Vinny'ego zostaje odcięty i muzyka cichnie. Wracając do laboratorium zboczymy z drogi i idziemy na zachód. Idziemy cały czas drogą i znajdujemy Złotą Kapsułę. Wracamy na właściwą drogę i idziemy do laboratorium. Wchodzimy do środka. Widzimy bramę. W środku laboratorium. Dr. Gero aktywuje Androidy 17 i 18. Niestety one buntują się przeciwko niemu i niszczą urządzenie mogące je z powrotem zdezaktywować. Tymczasem my podochodzimy do bramy. Trunks mówi, ze C 17 i C 18 są Androidami z jego czasów. Cyborgi zabijają Dr. Gero. Trunks niszczy laboratorium. Tymczasem Androidy aktywują Androida 16 mimo iż Dr. Gero ostrzegał je przed tym. Trzy Androidy chcą teraz zabić chorego SonGoku. Lecimy za nimi. Walczymy z Androidem 18. Po chwili ogłusza nas i padamy nieprzytomni. Wszyscy oprócz Krilina są nieprzytomni i osłabieni. Androidy odchodzą. Vegeta leci za nimi. Picollo leci d pałacu Kami'ego by się z nim połączyć. Sterujemy nim . Lecimy do pałacu. Tymczasem Bulma znalazła Kapsułę Czasu, którą Trunks przybył trzy lata temu z przyszłości do obecnego czasu. Stoi kompletnie zniszczona. Jako Trunks lecimy razem z SonGohanem do Gingertown.

Gingertown
Idziemy do wyjścia na południowym zachodzie. Rozmawiamy z Yajirobe i zapisujemy grę. Idziemy na północ, na zachód, znowu na północ, znowu na zachód i na południe przez kolejne obszary, aż dochodzimy do Kapsuły Czasu. Nasi przyjaciele zauważaja, że Kapsuła stoi tu od dawna. Obok leżą skorupy pustego jaja, tak jakby coś się z niego wykluło. To jajo przybylo tutaj na pokładzie Kapsuły Czasu razem z Trunksem z Przyszłości. W południowo-wschodniej części tego obszaru znajdziemy Złotą Kapsułę. Idziemy na zachód. Jesteśmy w nowej planszy. Widzimy idziemy na zachód. Widzimy pierwsze wyjście na północy. Idziemy dalej na zachód. Wychodzimy drugim wyjściem na północy. Jesteśmy nad jeziorem. Rybak prosi nas o przyniesienie przynęty z Zachodniego Miasta. Żeby się tam dostać wracamy do miejsca lądowania w Gingertown, czyli do mapy z krzyżykiem. Teraz idziemy na południe i już jesteśmy w Zachodnim Mieście. Dom rybaka jest na południe od kiosku z gazetami. Stoi po środku. Żona rybaka daje nam przynętę. W domku na lewo od domu rybaka jest kapsułka wzmacniająca siłę. Wracamy do Gingertown, do rybaka Dajemy mu przynętę, a on daje nam Złotą Kapsułę. Wychodzimy z obszaru, idziemy na zachód, na północ, na wschód i znowu na północ. Dochodzimy do pancerza dużego owada. To jest pancerz tego czegoś co wykluło się z jaja. Zrzucił ten pancerz niedawno. Tymczasem Kami i Picollo połączają się. Picollo się wzmacnia, ma nowy atak energii Ki i może osiągać poziom Super Nameczanina. Podobnie jak poziom Super Sayian wzmacnia on nasze statystyki, ale wyczerpuje naszą energię Ki. Tymczasem w TV mówią, ze coś wymordowało wszystkich mieszkańców Gingertown. Trunks myśli, ze to zwierzę z jaja. Jako Picollo lecimy do Gingertown, idziemy na północ i jeśli mamy 25 poziom doświadczenia, rozwalamy bramkę. Idziemy ciągle na północ. Spotykamy nieznanego osobnika, który wie jak się nazywamy. Walczymy z nim. On niszczy nam rękę. Okazuje się, że umie robić KameHameHa i ma w sobie komórki wszystkich wojowników. Nazywa się Komórczak (Cell). Jest tworem Dr. Gero. Komputer pomógł mu się rozwijać po tym jak Dr. Gero przestał się nim zajmować. Chciał wchłonąć Androidy 17 i 18 by stać się niepokonany. Ale w swoich czasach nie mógl tego zrobić dostał się na pokład Kapsuły Czasu Trunksa i cofnął się do stadium larwalnego. Kiedy wylądował w teraźniejszości wykluł się z jaja i przez trzy lata dorastał. Dziś zrzucił pancerz i dorósł. Teraz musi wchłonąć Androidy 17 i 18 by osiągnąć pełna moc. Ręka Picolla odrasta. Zjawiają się Trunks i Krilin. Cell odlatuje i zjawia się Vegeta i Tien. Picollo wyjaśnia wszystkim sytuację. Musimy zniszczyć komputer Dr. Gero. W północno-zachodniej części obszaru znajdziemy Złotą Kapsułę. Idziemy na południe i dochodzimy do mapy z krzyżykiem. Lecimy do Północnych Gór.

Pólnocne Góry
W Save Point wybieramy Gohana. Idziemy na północ i rozwalamy bramkę. W południowo-wschodniej części obszaru leży Złota Kapsuła. Idziemy na północ przechodząc przez kolejne obszary aż dochodzimy do super kapsułkę wzmacniającą naszą siłę. Wracamy do Save Point i wybieramy Trunksa. Idziemy na zachód. Kierujemy się na północ. Przechodzimy przez zniszczone laboratorium. .Skręcamy na zachód i rozwalamy bramkę. Wchodzimy do laboratorium Dr. Gero. Niszczymy słój z organizmem i komputer i uciekamy. Laboratorium wybucha. Idziemy do mapy z krzyżykiem. Lecimy na Wyspę Genialnego Żółwia.

Pojawienie się Cella
Idziemy do domu i na górę. Goku budzi się. Wszyscy są szczęśliwi. Lecimy do pałacu Kami'ego. Przechodzimy przez drzwi skręcamy w prawo, przechodzimy przez drzwi i spotykamy wszystkich Vegeta i Trunks wchodzą pierwsi do Specjalnej Sali Treningowej, gdzie czas płynie wolniej niż na zewnątrz. Jako Picollo lecimy znowu na Wyspę Genialnego Żółwia. Spotykamy Androidy i rozmawiamy z nimi. Przenosimy się w inne miejsce. Walczymy z Androidem 18. To moja taktyka w tej walce: Stajemy za drzewem. C17 będzie starał się podejść do nas i nas zaatakować. My będziemy pierwsi jego atakować, a on nawet nas nie draśnie. Walkę przerywa wybuch wyspy. Znowu przenosimy się w inne miejsce i znowu walczymy. Walka znowu zostaje przerwana rozmową z androidami. Powracamy do walki. Przybywa Cell i osłabia Picolla. C 16 osłabia go, ale w końcu Cell pochłania Androida 17. Przybywa Krilin i Tien. Moc Cella bardzo wzrasta. Tien próbuje go powstrzymać. Tymczasem Goku i Gohan wyczuwają co się dzieje. Gohan chce pomóc przyjaciołom, ale Goku powstrzymuje go. Nie mają jeszcze wystarczającej mocy. C 16 i C 18 uciekają, a Tien wciąż walczy z Cellem. W końcu pada nieprzytomny. Na polu bitwy zjawia się Goku. Ulecza Picolla i Tiena, którzy wracają do pałacu Kami'ego, po czym znika. Vegeta i Trunks wychodzą z Sali Treningowej. Wzmocnili się. Na ich miejsce wchodzą Goku i Gohan. Jako Vegeta lecimy na wieżę Korina, kota ,który ma Senzu Beam. Dowiadujemy się, że jego ulubionym przysmakiem są ryby. Teraz lecimy walczyć Cellem na Tropikalne Wyspy

Tropikalne Wyspy
Na początku zapisujemy grę i lecąc dostajemy się na kolejną wyspę. Walczymy z krokodylami. W północno-wschodniej części wyspy znajdujemy kapsułkę wzmacniającą moc. Lecimy na następną wyspę. Walczymy z robotami i krokodylami. Po zabiciu ostatniego krokodyla znajdujemy rybę. Lecimy do kolejnej wyspy. Idziemy na wschód. .Jesteśmy na rozdrożu. Kierujemy się na południowy-zachód i na północ. Wróciliśmy do miejsca, w którym byliśmy. Znajdujemy drugą rybę. Idziemy do rozdroża i udajemy się na wschód. W kolejnym obszarze idziemy na południowy wschód. Jesteśmy na następny rozdrożu i idziemy na północ. Na zachodniej części następnego obszaru znajdujemy Złotą Kapsułę. Na północy jest kupa kamieni. Na razie ich nie ruszamy. We wschodniej części natomiast przechodzimy przez most i gadamy z zagubionym Nameczaninem i nieznajomym. Daje nam Kartę Apartamentu A w Zachodnim Mieście. Wracamy do rozdroża. Idziemy na północny-wschód. Lecimy na kolejną wyspę i zapisujemy grę. Teraz wracamy do kupy kamieni. Jeśli mamy 30 poziom doświadczenia rozwalamy je i lecimy na wyspę. Spotykamy Cella i rozmawiamy z nim. Walczymy z nim. Szybko go pokonujemy. Przybywa Trunks. Vegeta twierdzi, że Cell jest dla niego za słaby. Pozwala mu więc wchłonąć C 18 by walka była wyrównana, mimo iż Trunks protestuje. Cell uszkadza C 16, wchłania C 18 i staje się Perfect Cell i bardzo się wzmacnia. Powala Vegetę. Zjawia się Trunks. Walczymy nim z Cellem. Po walce gadamy z nim i znowu walczymy. Walkę przerywa rozmowa. Cell proponuje aby za tydzień zorganizować Turniej Sztuk Walki i odchodzi. C 16 proponuje pomoc, ale Trunks nie ufa mu. Lecimy do Capsule Corporation w Zachodnim Mieście.

Zachodnie Miasto
Informator mówi nam, że musimy znaleźć 7 zaginionych namecxzan, aby zorganizować podróż. na Nowy Namek w poszukiwaniu Coolera. Jednego Nameczanina znaleźliśmy na Tropikalnych Wyspach.. Pozostało zatem 6 do odnalezienia. Idziemy do południowo-wschodniej części Zachodniego Miasta do Apartamentu A. Dzięki Karcie Apartamentu A możemy tam wejść. Znajdujemy Złotą Kapsułę i kapsułkę wzmacniającą siłę. Wracamy do Capsule Corporation. Wchodzimy do budynku. Recepcionistka informuje nas, że Genialny Żółw czeka na nas w parku. Udajemy się tam. . Genialny Żółw mówi, że Bulma czeka na nas w laboratorium Dr, Brief'a, a nasi przyjaciele czekają na nas w pokoju Bulmy. Idziemy najpierw do pokoju Bulmy. Cell mówi w telewizji, że organizuje turniej. Teraz idziemy do laboratorium Dr. Brief'a. Bulma i Dr. Brief naprawiają C 16. . Bulma poprawia nasz Scouter. Teraz widzimy nam mapie miejsca w których jeszcze nie byliśmy. Tymczasem Goku i Gohan wychodzą z Sali Treningowej. Gohan umie zmieniać się w Super Sayian i umie KameHameHa !!! Dende zostaje następcą Kami'ego i naprawia Boskiego Smoka. Smocze Kule mają moc i mogą spełniać życzenia.

Poszukiwanie Smoczych Kul
Sterujemy Goku. Lecimy najpierw do Korina. Dajemy mu ryby a on daje nam Senzu Beam. Teraz jeśli będziemy potrzebowali Senzu Beam możemy w każdej chwili złapać trzy ryby na Tropikalnych Wyspach i oddać je Korin'owi, a on da nam Senzu Beam Wracamy do pałacu teraz Dende'ego i w północno-zachodniej części obszaru znajdziemy drugiego zagubionego Nameczanina. Potem udajemy się do Zachodniego Miasta. W domu Majora znajdziemy trzeciego zagubionego Nameczanina, Złotą Kapsułę i Kartę Apartamentu B. Idziemy do Apartamentu B i na górze znajdziemy czwartego zagubionego Nameczanina. Teraz idziemy na wschód do Capsule Corporation. Kierujemy się do laboratorium Dr. Brief'a i dostajemy od Bulmy Smoczy Radar. Teraz na mapie w Scouterze widoczne są Smocze Kule. Musimy znaleźć 7 Smoczych Kul Pierwszą Kulę znajdziemy w Warlord's Domain. Kierujemy się tam. Skorzystajmy z mapy w Scouterze. Idziemy cały czas na zachód drogą przez następne obszary i potem lekko na południe. Znajdujemy pierwszą smoczą Kulę. Teraz lecimy do Gingertown. Idziemy na północny-zachód przez następne obszary aż znajdziemy drugą Smoczą Kulę. Lecimy na Północną Pustynię. Idziemy na północ i później na zachód do bramki. Rozwalamy ją i wchodzimy do groty. Przelączamy dźwignię. Most na zachód od groty jest aktywny. Idziemy do niego. Znajdujemy piątego zagubionego Nameczanina i wchodzimy do groty i wychodzimy północnym wyjściem. Idziemy na zachód i przełączamy dźwignię. Wracamy na wschód i przełączamy kolejną dźwignię. Wyjście na północy jest otwarte. Wchodzimy nowo otwartym przejściem i znajdujemy trzecią Smoczą Kulę. Lecimy do Północnych Gór. Skręcamy na południe i znajdujemy kolejną Złotą Kapsułę. Wracamy do drogi i idziemy na północny-zachód przez kolejne obszary aż dochodzimy do Save Point. Skręcamy na zachód, rozwalamy bramkę, idziemy na zachód i skręcamy na południe. Potem przechodzimy przez kolejny obszar, a w następnym zbaczamy na wschód i walczymy z Niebieskim Dinozaurem. Wracamy do poprzedniego obszaru i idziemy dalej na południe. W następnym obszarze zbaczamy na zachód i walczymy z kolejnym Niebieskim Dinozaurem. Po jego pokonaniu znajdziemy kapsułkę wzmacniającą siłę. Wracamy do poprzedniej planszy i idziemy wciąż na południe. W południowo-zachodniej części kolejnej planszy walczymy z Niebieskim Dinozaurem i znajdujemy czwartą Smoczą Kulę. Wracamy do Save Point i wybieramy Picolla. Idąc przez kolejne obszary drogą na południowy-wschód znajdziemy bramkę, jeśli mamy 30 poziom doświadczenia rozwalamy ją, wchodzimy przez otwarte przejście i pokonujemy robota. Idziemy na zachód i na północ. Znajdujemy szóstego zagubionego Nameczanina. Teraz wracamy Save Point, wybieramy Goku, idziemy do mapy z krzyżykiem i lecimy do Krainy ¦niegu. Idziemy na północ i przelatujemy na drugi brzeg rzeki. Idziemy dalej na północ, rozwalamy bramkę i wchodzimy do groty. Idziemy na północ i znajdujemy piątą Smoczą Kulę. Wracamy o mapki z krzyżykiem i lecimy na Tropikalne Wyspy. Przelatujemy na kolejne małe wyspy a na ostatniej wielkiej wyspie idziemy na południe i znajdujemy szóstą Smoczą Kulę. Teraz lecimy do Domu Goku. W Save Point wybieramy Vegetę idziemy na południowy zachód. Rozwalamy bramkę, wchodzimy do groty i znajdujemy kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość. Idziemy na zachód przechodząc przez kolejne obszary aż znajdziemy Save Point i Złotą Kapsuły. Wracamy do poprzedniego obszaru, idziemy dalej na północ. W następnej planszy skręcamy na wschód i idziemy na południe na takim skrawku znajdziemy kolejną Złotą Kapsułę. Wracamy do poprzedniego obszaru i idziemy na pólnoc. W następnej planszy skręcamy na wschód. W kolejnym obszarze w miejscu gdzie drzewa są rzadsze idziemy na północ i znajdujemy ostatniego siódmego Nameczanina. Wracamy na południe do Save Point i wybieramy Goku. Wychodzimy z obszaru i idziemy prosto na północ aż dochodzimy do bramki, którą rozwalamy. Widzimy basen. Idziemy na północ do następnego obszaru. W następnym obszarze skręcamy na zachód, przełączamy przycisk, wracamy do poprzedniego obszaru , skręcamy na wschód i znowu przełączamy przycisk. Teraz przyciski w trzech posągach są aktywne. Znowu wracamy do poprzedniej planszy i idziemy na północ. Naciskamy czerwony przycisk na posągu i wracamy na południe aż do basenu. Idziemy na zachód i na północ a w kolejnej planszy naciskamy czerwony przycisk na posągu. Znowu wracamy do basenu, idziemy na wschód i na północ. A w następnym obszarze naciskamy czerwony przycisk na posągu. Jeśli woda z basenu całkiem się nie spuściła, naciskamy jeszcze raz przyciski na zachodzie i północy. Teraz idziemy do pustego basenu, schodzimy na dół i wchodzimy przez wejście. Kierujemy się cały czas na południe przechodząc kolejne plansze i walcząc z robotami, aż dochodzimy do obszaru w którym widzimy Smoczą Kulę. Niestety ma ją nasz stary wróg Kryminator (Tao Pai Pai). Musimy mu ją odebrać. Walczymy z nim. Po jego pokonaniu zabieramy ostatnią, siódmą Smoczą Kulę. Wracamy do pałacu Dende'ego. Możemy już lecieć na Turniej Cella ale najpierw lecimy na New Namek (Nowy Namek).

Nowy Namek
Jesteśmy na Nowym Namek. Gadamy z Nameczaninem i dostajemy klucz do domku Gohana, dziadka Goku. Idziemy prosto na północ i w grocie spotykamy Coolera. Walczymy z nim i dostajemy super kapsułkę wzmacniającą moc. Drzwi na północy obszaru otwierają się. W następnej planszy są kolejne drzwi, ale na razie nie możemy ich otworzyć. Wracamy do Kapsuły i lecimy z powrotem na Ziemię. Lecimy do domu Goku. Wchodzimy do domku dziadka Gohana i znajdujemy trzy super kapsułki wzmacniające naszą siłę, moc i wytrzymałość. Teraz możemy lecieć na Turniej Cella.

Turniej Cella
Lecimy na miejsce Turnieju Cella. Jako Goku rozwalamy bramkę Pierwszy walczy Hercules, ale Cell spycha go z maty jednym podmuchem. Teraz jako Goku walczymy z Cellem. Po chwili rozwala on cała matę. Goku poddaje się i Teraz jako Gohan walczymy z Cellem. Po walce Cell tworzy Cell Jr., które pokonujemy jako Picollo, Vegeta i Trunks Cell niszczy C 16. SonGohan wścieka się i osiąga Super Sayian II. Po pokonaniu Cella wypluwa on C 18 i chce się wysadzić w powietrze. SonGoku teleportuje się z nim na planetę Króla Kaio i ginie. Cell powraca na ziemię i osłabia Trunksa. Walczymy z Cellem. Jest łatwy do pokonania. Po walce zobaczymy efektowny moment zabicia Cella. Istnieją dwa alternatywne zakończenia tej gry.

Pierwsze zakończenie
Po przejściu całego Turnieju Cella na fontannie w parku pojawia się pierwsza statua Goku. Teraz jeśli wszyscy nasi zawodnicy osiągnęli 50 poziom doświadczenia, możemy zdobyć jeszcze cztery kolejne statuy. Jeśli mamy za niski poziom doświadczenia, możemy potrenować na Tropikalnych Wyspach. Tam jest najwięcej silnych przeciwników. Lecimy do Gingertown idziemy na wschód, w Save Point wybieramy Gohana i idziemy na północ przechodząc przez kolejne plansze. Pokonujemy robota i rozwalamy bramkę z numerem 50. Wchodzimy do groty i idziemy nadal na północ, aż wychodzimy z groty. Idziemy wciąż na północ. Wchodzimy między drzewa na północ i znajdujemy super kapsułkę wzmacniającą wytrzymałość. Wracamy i idziemy na zachód. Okrążamy jezioro, przechodzimy przez most, pokonujemy robota i znajdujemy statuę Gohana, która pojawia się na fontannie w parku w Capsule Cororation. Teraz lecimy do Capsule Corporation, w Save Point wybieramy Picolla, wchodzimy do Kapsuły i lecimy na Nowy Namek. Idziemy do groty w której spotkaliśmy Coolera, idziemy na północ, rozwalamy kolejną bramkę i znajdujemy statuę Picolla, która ląduje na fontannie w parku. Wracamy na Ziemię, lecimy do Zachodniego Miasta, w Save Point wybieramy Trunksa i idziemy do Dżungli Triceratopsa. Przechodzimy przez most na wschód i idziemy na północ do bramki, którą też rozwalamy. Wchodzimy do groty, idziemy na północ, a potem na wschód aż dojdziemy do robota. Pokonujemy go i drzwi w północnej części obszaru otwierają się. Wchodzimy przez nie i zdobywamy statuę Trunksa, która jak zwykle ląduje na fontannie. Potem lecimy do Północnych Gór i idziemy na południowy-zachód. Docieramy do Save Point i wybieramy Vegetę. .Idziemy na północ i na północny-zachód. Przechodzimy przez most, tam gdzie spotkaliśmy Dr. Gero i znaleźliśmy Złotą Kapsułę. Docieramy do bramki, którą następnie rozwalamy. Wchodzimy do groty, idziemy na północ, pokonujemy robota i znajdujemy statuę Vegety, która jak zwykle pojawia się na fontannie w parku. Dzięki temu , że zebraliśmy wszystkie pięć statuł, możemy teraz sterować nową postacią: Hercules'em. Jeśli osiągnął on 50 poziom doświadczenia, możemy teraz wejść do budynku telewizji w Zachodnim Mieście. Jest on bardzo słaby więc trzeba trenować ze słabymi przeciwnikami. Najlepiej użyć na nim wszystkich kapsułek wzmacniających jakie mamy, wtedy bardzo go wzmocnimy. Polecam trenować na Południowym Kontynencie z Fioletowymi Tygrysami. ,Jeśli osiągnął on już 50 poziom doświadczenia, lecimy do Zachodniego Miasta i wchodzimy do budynku z napisem ZZTV i z liczbą 50. Widzimy pierwsze zakończenie.... i koniec

Drugie zakończenie Po Turnieju Cella jako Picollo lecimy do pałacu Dende'ego, zobaczymy drugie zakończenie